24.08.2020
Úvod patřil sdílení zkušeností mezi účastníky workshopu a lektorkou. Dále se účastníci dozvěděli vše podstatné týkající se důležitosti vstupní diagnostiky, stanovení cílů (zejména krátkodobých a přiměřeně náročných), interpersonálních vztahů a jejich vlivů na proces učení a socio-emoční vývoj. Workshop se také dotkl témat jako např. emoční pohoda nadaných dětí (perfekcionismus/pochybnosti o svých schopnostech/problémy s navazováním kontaktů/limitovanost multipotencionalitou + riziko přetížení dítěte), vrozené dispozice, kvalita interakce s prostředím, zpětná vazba u nadaných dětí, tvořivost, vnitřní motivace a očekávání dospělých osob (rodičů, učitelů,...).
A jaké byly ohlasy účastníků?:
"Naprosto skvělé, svižné, výstižné - VŠE."
"Poučné."
"Workshop byl pěkný a vyčerpávající."
"Celé OK - byla by potřeba více času! :-)"
"Zamyšlení nad pestrostí dětí i kolegy ve škole."
Workshop proběhl v rámci implementační aktivity 4.1 Budování znalostních kapacit a sdílení zkušeností. Jedná se o otevřenou aktivitu, do které se mohou zapojit všechny školy v území. Více informací o tomto projektu naleznete ZDE.
Přidat nový komentář