Místní akční plán vzdělávání pro území ve správním obvodu obcí s rozšířenou působností Ústí nad Orlicí a Česká Třebová; Žamberk a Králíky.

Co se událo

Co se událo - jak se dařilo - co vzniklo

Workshop - Aktivizační metody při distanční výuce matematiky na 2. stupni ZŠ

Workshop - Aktivizační metody při distanční výuce matematiky na 2. stupni ZŠ

Dne 12.04.2021 proběhl on-line workshop určený zejména pedagogům 2. stupně ZŠ a pracovníkům ve vzdělání, a to především z Orlickoústecka a Českotřebovska, ale i ze Žamberska a Králicka - a to na  téma: Aktivizační metody při distanční výuce matematiky na 2. stupni ZŠ.
O své zkušenosti s distanční výukou matematiky u žáků na 2. stupni ZŠ se s účastníky ochotně rozdělila Mgr. Veronika Vaňousová ze ZŠ a MŠ Libchavy. Účastníci se zabývali především tématy (a mnohdy si je i sami prakticky vyzkoušeli):

  • Jak zvednout žáky ze židle při on-line hodině (početní řetízky, kladné/záporné číslo, pravda/lež, hledej...);
  • Aplikace při distanční výuce – geogebra, spojovačky, flippity, wordwall, learningapps, umíme matiku, QR kódy a další;
  • Aplikace při online výuce – geoboard, collboard, construction tools a další;
  • Hry při on-line hodině matematiky – bingo, poker, únikovky, kreslení na dálku a další;
  • Icebreakers – humor při on-line hodině.

Do workshopu se aktivně zapojovali i sami účastníci a představili si vzájemně i své nápady a používané metody, které při distanční výuce aplikují pro zpestření výuky. Na závěr workshopu byla probírána témata, s nimiž měli účastníci, resp. jejich žáci, problém, příp. řešili, jakou formou je začlenit do distanční výuky.

A jaké máme ohlasy?
"Workshop byl velmi přínosný, splnil mé očekávání a jen škoda, že nebyl již dříve."
"Super, samé užitečné odkazy a inspirace."
"Skvělý, škoda, že např. neproběhl už v listopadu."
"Inspirativní."
"Workshop byl pro mě pohodový, inspirativní a zjišťující, že je stále dost lidí, kteří se s vámi chtějí podělit o zkušenosti."
"Dal mi mnoho nové inspirace - skvělé."
"SUPER - vystupování, odbornost, poslouchatelnost, nápaditost, žádná nuda, věcnost, praktičnost."
"Obrovské množství inspirace :-) "
"Mnoho využitelných konkrétních nápadů pro výuku matematiky."
Realizováno v rámci aktivity 4.1 Budování znalostních kapacit a sdílení zkušeností.

Přidat nový komentář