Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Místní akční plán vzdělávání pro území ve správním obvodu obcí s rozšířenou působností Ústí nad Orlicí a Česká Třebová; Žamberk a Králíky.
Rozvoj kompetencí pro pedagogickou diagnostiku dětí v předškolním věku
Co se podařilo
Příklady dobré praxe a další úspěchy
Chcete se také zapojit a mít zde uveden svůj příklad dobré praxe, který by mohl být pro ostatní inspirací? Věnujete se něčemu výjimečnému, využíváte ve výuce jedinečné pomůcky, podařila se Vám rekonstrukce nebo modernizace? Dejte nám to vědět a pošlete nám informace o Vašem úspěšně zrealizovaném projektu! Budeme velmi rádi, pokud nám vyplníte dotazník ZDE: Sběr příkladů dobré praxe
Rozvoj kompetencí pro pedagogickou diagnostiku dětí v předškolním věku
Název projektu: Rozvoj kompetencí pro pedagogickou diagnostiku dětí v předškolním věku Realizátor: MAS ORLICKO, z.s. Anotace projektu: Cílem projektu je praktická aplikace metodické pomůckyKlokanův kufr do praxe mateřských škol. Do projektu, jehož nositelem je MAS ORLICKO z.s. (www.maporlicko.cz), je zapojeno 5 mateřských nebo základních a mateřských škol z regionu Žamberecko a Králicko. Klokanův kufr je pomůcka, která je vytvořena na základě metodiky Diagnostika dítěte předškolního věku autorek Jiřiny Bednářové a Vlasty Šmardové. Pedagogičtí pracovníci zapojených škol byli v metodice proškoleni a začnou ji ve svých zařízeních využívat pod metodickým dohledem tutorů. Nedílnou součástí je i sdílení získaných zkušeností mezi pedagogy navzájem.Typ dotace: realizace projektu nevyžadovala finanční dotaci Výše dotačního příspěvku: DIAGNOSTICKÁ POMŮCKA . Realizovali jste aktivitu ve spolupráci s nějakým partnerem? Ne. Jednalo se o jednorázovou nebo dlouhodobou aktivitu? Dlouhodobou. Komentář: Pomůcka pro diagnostiku Klokanův kufr bude dlouhodobě na škole využívána nejen k vedení diagnostiky každého dítěte, ale i plnění vzdělávacích činnosti ve ŠVP. Co u této aktivity vidíte jako nejpřínosnější? Tento projekt byl doprovázen konzultacemi odborníka z PPP Ústí nad Orlicí, také semináři k jednotlivým oblastem, takže jsme neobdrželi pouze pomůcku, ale naučili jsme se ji také aplikovat do praxe. Máte pro ostatní školy nějaký vzkaz? Mohu doporučit všem školám, je to jedinečná didaktická podpora pro vedení diagnostiky ve škole. Kontaktní osoba: Bc. Jarmila Kainková
Přidat nový komentář