Místní akční plán vzdělávání pro území ve správním obvodu obcí s rozšířenou působností Ústí nad Orlicí a Česká Třebová; Žamberk a Králíky.

Co se podařilo

Příklady dobré praxe a další úspěchy

Chcete se také zapojit a mít zde uveden svůj příklad dobré praxe, který by mohl být pro ostatní inspirací? Věnujete se něčemu výjimečnému, využíváte ve výuce jedinečné pomůcky, podařila se Vám rekonstrukce nebo modernizace? Dejte nám to vědět a pošlete nám informace o Vašem úspěšně zrealizovaném projektu!
Budeme velmi rádi, pokud nám vyplníte  dotazník ZDESběr příkladů dobré praxe

 

Věda má budoucnost

Věda má budoucnost
Název projektu: Věda má budoucnost
Realizátor: ZŠ a MŠ Červená Voda 
Anotace projektu: Motivace učitelů, ředitelů a výchovných poradců základních a středních škol a zvýšení atraktivity přírodovědných a technických oborů pro jejich žáky. 
Typ dotace: realizace projektu nevyžadovala finanční dotaci.
Realizovali jste aktivitu ve spolupráci s nějakým partnerem?​ Ne.
Jednalo se o jednorázovou nebo dlouhodobou aktivitu? Jednorázovou.
Komentář: Program s akreditací MŠMT, AV ČR a Svazu průmyslu ČR je součástí platformy Školy firmám – firmy školám, spolupracuje se ŠKODA AUTO.
Co u této aktivity vidíte jako nejpřínosnější? Spolupracuje na modulech dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a podporuje i zvyšování jejich motivace – pro učitele matematiky a fyziky, ředitele a výchovné kariérové poradce základních škol pořádá ŠKODA AUTO odborné workshopy a exkurze do provozů společnosti. 
Máte pro ostatní školy nějaký vzkaz? Mezi aktivity projektu patří vzdělávací program pro učitele ZŠ obor fyzika, matematika - cílem je zkvalitnění výuky, seznámení se s různými inovacemi a novými trendy v přírodovědných a technických oborech, Vzdělávací program pro výchovné/kariérové poradce základních škol - poskytne účastníkům představu o reálném uplatnění absolventů škol, informace o spolupráci škol a firem, Vzdělávací program pro ředitele škol - nové formy výuky ke zvýšení smysluplnosti učení (badatelské metody, spolupráce škol, firem), dovednosti a schopnosti provést změnami pedagogický sbor. Díky možnosti návštěv reálného provozu firem mají učitelé možnost sledovat trendy a vývoj v oblasti průmyslu a průmyslových podniků a následně jsou schopni žáky více zaujmout a motivovat ke studiu technických a učebních oborů.
Kontaktní osoba: Mgr. Magda Dvořáčková
 

Přidat nový komentář